hejsan!:)

Jag heter frida och jag är 1 av 2 som driver denhär bloggen,sandra har ju gjort lite inlägg förut men tyvärr har jag inte hunnit,så slänger in ett nu bara så.!:)
på denhär bloggen kommer vi skriva om ALLT helt enkelt,ska fixa den med kategorier,header,bakrund o.s.v men måse ta reda på hur man gör först haha.
jag har bloggat mycket förut också,senast på en blogg som heter lifeet.devote.se och på den så uppdaterade jag ca.2-6 ggr om dagen beroende på vad ajg hann med,och iblaand gjorde jag kanske 2 jätte långa inlägg istället.
jag är en lång brunett som leverr livet,älskar musik,och inte håller tillbaka.
hoppas ni gillar!:)
ooops,glömmde jag att säga,jag är directioner på hööööööögsta nivån,älskar seriöst dom mer än allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0