Svar:

Monrou's vintage blogg om FÖFRLÅT!:
Hej sötnos!
Va har du för dig annars idag? :)


Nicole <3 om FÖFRLÅT!:
fin blogg! har du några planer för valborg? :)

ÅÅÅÅH jag älskar komentarer.

Svar 1; Hejsan snygging,idag så typ sover jag...Har som sagt mått jätte dåligt dom senaste dagarna så jag hoppas att der känns bättre snart!!:)<3

svar 2: Tack så mycket. Jag uppskattar det verkligen. Nej,jag tror jag ska dra ner till centrum och kolla när dom eldar där med mina kompisar och sen åka hem till våran lilla skog med familjen,kanske har nån som sover här eller något. Vi får se. Jag fyller år 9:onde så jag lär väl ha mer planer för det!:)<3


Kommentarer
Postat av: natalieljung

Har du haft en bra dag? :)

2012-04-24 @ 21:14:37
URL: http://natalieljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0