SUNSHINE!

Gud vad glad man blir när det är sådär härligt varmt ute. Och dessutom kaan man ju börja på sommarens bränna,riktigt skönt asså. Sen har man ju 1D som gör livet perfekt asså. YES,känner att sommaren är på väg nu. Idag är det ju maj-brasa också. Älskar maj-brasan,det är nog ett av årets mysigaste händelser som man har med sina absolut bästa vänner!:) Jag ska fira i HC synd att sandra ska vara på landet,skulle gärna vilja ha med henne,men vi får hoppas att hon också har det bra jue!:)
Kom igen nu mäniskor,visst är livet sådär sjukt underbart. Det är lixom det bästa som finns. Visst jag valde rubriken efter vädret,men också för att jag är så GALET glad asså haha!:)
Vet inte riktigt varför men det är den bästa känslan i världen.
Det kan ju vara för att jag älskar maj-brasan och det fina vädret plus att jag fyller år snart. YEAH MAN I WILL TURN 13! haha 9 maj då fan!:)
See yah,puss!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0