Hann nt

Tjo,om ni undrar varför jag inte har bloggat så är det för att jag har haft fullt upp.
Idag(redan) har jag varit och handlat en massor med mat och lite påsk presener;)
Köpte mest till hunden haha,hon fick ett halsband,en lekssak,ett paket godis,hundben o.s.v
Hoppas hon blir glad imorgon!:)
Imorgon ska vi åka iväg mot farmor runt 3 tiden och äta påsk.lunch med släkten och sen så får alla barn leta påskägg,haha förra året så hittade hundarna dom!:D
Vi har också åkt och kollat på hur jag ska göra mitt rum,ska få göra om det HELT:DDD HAPPY FACE:)
Nu är min genialiska plan klar:))))
jag ska ha helt vita tapeter och sen ska jag få en ur-snygg tavla med new york på och det ska gå i new york stil med u.s.a's flagga o.s.v det kommer bli skit bra assÅ:)
Men vi ses snart puss!:)
dagens haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0