Awesome day!

Skit va najs dag jag har haft idag! Allting började med att jag vaknade och hade jätte ont i nacken inte så kul men à, så var det hela. Morgonen var jag lite deppig och var som en stel pinne! Men sen släppte det, det var en helt okej dag i skolan sen efter en stund efter skolan åkte vi ner till centrum och köpte present till Beata. (hoppas hon blir glad)! Sen gick jag, Frida och Beata till catatello och fikade, ja tog en cahilatte och kladdkaka. Sen hängde jag och Frida i centrum en stund. Efter det stack vi hem till henne vi var där och fixade lite grejer. Jag åkte hem vid sju typ och har för en stund sen ätit mat! Ska snart kolla lite på tv och så! men bloggar mer senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0